Monday, July 16, 2012

hadiah sudah diproses

alhamdulillah.....

syukur..alamat semua peserta bertuah sudah saya perolehi..

petang tadi setelah tasneem direhatkan, saya berkesempatan untuk uruskan hadiah secara aman tenteram...
setiap yang bertuah akan menerima:

setiap orang akan menerima ketiga-tiga jenis SUSU ILHAM
1 - 3 tahun (perisa asli)
4 tahun keatas (perisa vanila)
4 tahun keatas (perisa coklat)

juga sekeping flyer..


kesemuanya sudah disampulkan..
insyaallah saya akan pos esok.


sampel yang saya beri itu adalah untuk sekali bancuhan..
yang 1-3 tahun tu untuk 1 botol bayi yang tinggi tu..
untuk 4 tahun keatas tu dalam satu cawan standard...

susu 4 tahun keatas juga sesuai untuk orang dewasa..
jadi kalau tak ada anak umur 4 tahun keatas, mak ayah pun boleh minum juga..(^_^)


**p/s: saya selaku tuan kedai amat berharap pihak tuan/puan/cik yang menerima sampel SUSU ILHAM agar dapat memberi sedikit respon setelah mencuba susu tersebut

terima kasih!!

2 comments:

  1. As salam puan,

    saya berminat nak cuba susu ilham ni, tp belum nak beli satu pack lagi sbb takut anak tak suka. mcm mana kalau sy nak dptkan sampel susu ilham 1-3yrs ye? berapa harganya?

    mohon puan email sy. nurruadila@gmail.com.

    Thanks.. :)

    ReplyDelete

sebarang pertanyaan?sila ajukan tanpa was-was (^_^)