Friday, July 13, 2012

esok hari terakhir

para bakal pelanggan yang dikasihi sekalian..

esok 25 syaaban/15 julai adalah hari akhir untuk giveaway susu ilham pertama saya..

prosedurnya, lepas maghrib esok saya akan menyiapkan nama untuk tasneem cabut..5 nama bertuah akan tasneem pilih..

kemudian saya akan buat entri yang menyenaraikan 5 nama peserta yang bertuah tu tadi..
email juga akan saya hantar pada mereka..untuk alamat.

saya akan cuba sedaya upaya untuk pos secepat mungkin sebaik dapat alamat peserta bertuah.

3 nama peserta tambahan:

15. shawal
16. saidatul azwa
17. ain

terima kasih!!

2 comments:

  1. Tak sabar-sabar nak tahu ;)
    16 saya punya :D

    ReplyDelete
  2. x sbar nak tau kputusan ni ..mintak2 menang la ..amin

    ReplyDelete

sebarang pertanyaan?sila ajukan tanpa was-was (^_^)