Friday, June 29, 2012

testimoni pengguna SUSU ILHAM (2)

Thaqif Qayyim b. Noorrul Nizam - 2 tahun++

Thaqif Qayyim mengalami masalah kulit (eczema) yang serius ketika usianya 1 tahun. Sejak dari itu, saya menghabiskan ratusan ringgit setiap bulan untuk kos rawatan dan perubatan di klinik dan hospital tetapi tiada perubahan sehingga saya menjumpai susu ilham pada usianya genap 2 tahun.

Alhamdulillah dengan izinNya, setelah 3 bulan Thaqif meminum susu ilham 123, masalah kulit (eczema) yang serius semakin berkurangan tanpa menggunakan ubat-ubatan dan rawatan susulan serta tidak lagi menangis pada waktu malam kerana penyakit tersebut. Saya juga nampak Thaqif lebih aktif dan perubahan ketara dari segi percakapan, daya ingatan, penghafalan dan pengenalan objek/huruf semakin cekap dan pantas. Sekarang saya tidak lagi menanggung babanan kos perbelanjaan perubatan malahan saya dapat menampung kos pembelian susu ilham pada harga yang berpatutan.

Sekarang ini saya sedang mengandung anak kedua dan telah mengamalkan meminum susu ilham 4 tahun keatas sejak kandungan saya berusia 5 bulan. Alhamdulillah, susu ilham sememangnya boleh diminum oleh semua peringkat usia kerana khasiat badam, kurma, kismis sangat tinggi dan terapi 30 juzuk Al-Quran sangat istimewa serta rasanya yang sangat sedap dan berkhasiat. Semua kebaikan khasiat dan nutrien yang terdapat didalamnya pasti diperoleh bayi dalam kandungan saya. Secara keseluruhannya saya amat berpuas hati dengan produk susu ilham yang halal serta berkhasiat dan bakal menjadi pilihan pengguna kerana kualitinya berada ditahap yang terbaik.

Pn. Hasni Liana bt Hj. Ahmad, Kota Kemuning, Selangor

No comments:

Post a Comment

sebarang pertanyaan?sila ajukan tanpa was-was (^_^)