Tuesday, June 19, 2012

Tetimoni Pengguna SUSU ILHAM (1)

Berikut adalah testimoni dari pengguna-pengguna Susu ilham yang saya ambil dari flyer..

Siti Maryam bt. Mohd Zairi - 4 tahun
Puteri Nur Aisyah bt. Mohd Zairi - 6 tahun

"kali  pertama maryam dan aisyah diberi minum susu ilham, mereka berdua amat menyukainya hinggakan minta dibuat lagi. kekerapan minum susu ini dua kali ganda daripada susu biasa.

sebelum ini anak-anak saya mengalami selesema dan kahak yang berpanjangan hinggakan menyukarkan mereka bernafas dan tidur dengan lena. dengan izin Allah SWT, setelah mengambil susu ilham, maryam dan aisyah telah menunjukkan kesihatan yang lebih baik. alhamdulillah, tiada lagi kahak dan selesema yang selama ini menyebabkan mereka agak sukar bernafas dalam keadaan selesa. kini anak-anak saya kelihata lebih sihat, ceria, cerdas dan aktif.

khasiat hebat yang telah dirumuskan dalam susu ilham serta penggunaan ayat-ayat suci Al-Quran dan selawat Nabi dalam pemprosesannya amat meyakinkan saya untuk terus mengambil susu ini sebagai minuman harian mereka.

bukan sahaja anak-anak yang minum susu ilham, suami juga mengambilnya setiap kali sarapan dan sebelum tidur. saya tak menyangka sama sekali selepas suami mengambil susu ini, beliau tidak lagi berdengkur. kini susu ilham menjadi minuman harian seisi keluarga".

- pn. ema hashim, shah alam selangor -

***********************************

Intan Nur 'Insyirah Mohd Nakha'e - 2 tahun 5 bulan

Intan Nur 'Insyirah, 2 tahun 5 bulan, merupakan fully breastfeed baby selama 2 tahun. sebaik usia mencecah 2 tahun, saya mula mencari susu formula yang bersesuaian sebagai susu gantian kepada susu ibu. namun insyirah sukar menerima susu tersebut. pelbagai jenis susu telah di cuba tetapi ianya tidak dapat menarik perhatian dan memenuhi citarasa 'insyirah.

setelah diperkenalkan dengan SUSU ILHAM, 'insyirah terus berminat dan gemarkan rasanya yang manis semulajadi. apa yang lebih menggembirakan saya ialah sejak meminum susu ilham ini, 'insyirah semakin bijak dan petah bercakap seperti orang dewasa disamping lebih mudah menerima pembelajaran baru, cekap berfikir dan mendengar kata. dengan izin Allah disamping kandungan yang halal dan mengikut sunnah, susu ini telah memberi kesan yang positif kepada 'insyirah untuk proses perkembangan dan pembesarannya.

semoga pengalaman ini dapat dikongsi dan dirasai oleh ibu-ibu lain yang mementingkan pemakanan anak mereka. yang baik itu dari Allah.

- En. Mohd. Nakha'e Hashim, Puchong Selangor -

2 comments:

sebarang pertanyaan?sila ajukan tanpa was-was (^_^)